کد کده تربچه

       کد کده تربچه

دلتنگی
تنهاترین
مهر- محبت -صفا و صمیمیت و یک رنگی
نگارش در تاريخ دو شنبه 26 دی 1390برچسب:دلتنگی, توسط علی طوفان

                                                       

از ساعت متنفرم !


این اختراع غریب بشر که مدام ،


جای خالی حضورت را به رخ دلتنگی یادم می کشد!!

                                                                                                
پيشنهاداتي براي عدم ترشيدگي دوشيزگان

1- يقهشنشست و برخاست كنيد، همينا هستن كه شادوماد مي سازن واستون.

10- يه كم به خودتون برسيد، منظورم آرايش و برداشتن زير ابرو و ريمل و پودر و سايه و كرم شب و روز و ماسك خيار و فر مژه و خط لب و خط چشم و... نيست. حداقل قيافه يه آدم رو داشته باشيد.

11- در پوشش دقت كنيد، لباس چسب و كوتاه فقط آدماي بوالهوس رو دورتون جمع مي كنه، يه پوشش سنگين و اندكي رنگين با حفظ معيارهاي دوماد پسند بهترينه.

12- مهمون كه مياد قايم نشيد، چاي ببريد، پذيرايي كنيد، خلاصه يه چشمه بياين كه بعله ما هم هستيم.

13- سعي كنين از هر انگشتتون هفت نوع هنر بباره كه مامانه بتونه جلوي در و همسايه قر و قميش بياد كه دخترم قربونش برم اينجوريه و اونجوريه...

14- تا مامانه و باباهه مي گن دخترمون ديگه وقته عروسيشه مثل لبوي نپخته سرخ نشين و در بريد، در حركات و سكناتتون اين نظر رو تاييد كنيد و دنبالشو بگيريد.

15- بلاخره اگه خداي نكرده مي خواين جزو اون يك ميليون و هفت صد هزار دختر بي شوهر نباشيد (تازه اگه همه پسراي اين مملكت دوماد شن، كه نمي شن) هر چي داريد، رو كنيد، منظورم اعضا و جوارحتون نيست منظورم كمالات و هنر مندياتتونه.

16- و اينو بگم كه از هيچ دوره زندگيتون به اندازه وقتي كه با نامزد محبوبتون زير سايه درخت توي يه پارك خلوت داريد معاشقه مي كنيد لذت نخواهيد برد، حالا به بعدنش كار ندارم.

 

 

17- ...و آخرين توصيه اينكه عوض اينكه توي جريانات عشقي خيابوني و زودگذر غرق بشيد و مثل كبك سرتونو زير برف كنيد يه خورده به فكر زندگي آينده تون بشيد و اينقدر از اين دست به اون دست نريد چون كثيف مي شيد، مي پكيد


دلتنگی                    

رفتی و مرا با دلتنگی هایم تنها گذاشتی ! رفتی در فصلی که تنها امیدم خدا بود و ترانه . و تو که دستهایت سایه بانی بود بر بی کسی های من ... تو که گمان می کردم از تبار آسما    نی و دلتنگی هایم را در می یابی تو که گمان می کردم ساده ای و سادگی ام را باور داری. افسوس... افسوس رفتی ... ساده ، ساده مثل دلتنگی های من و حتی ساده مثل سادگی هایم ! من ماندم و یک عمر خاطره و من حتی رفتنت را باور نکردم ... کاش کمی از آنچه که در باورم بودی ، در باورت خانه داشتم ! کاش می فهمیدی صداقتی را که در حرفم بود و در نگاهت نبود کاش می فهمیدی بی تو دل تاب نمی آورد ... رفتی و بودم که .... قصه به پایان رسید و من هنوز در این خیالم که چرا به تو دل بستم و چرا تو به این سادگی از من دل بریدی ؟!! که چرا تو از راه رسیدی و پادشاه تک تک این ترانه ها شدی ؟!! ترانه ها یی که گرچه در نبود تو نوشته شد اما فقط و فقط مال تو بود که سادگی ام را باور نکردی ! گناهت را می بخشم ! می بخشمت که از من دل بریدی و حتی ندیدی که بی تو چه بر سر این ترانه ها می آید ! ندیدی اشک هایی را که قطره قطره اش قصه ی من بود و بغضی که از هرچه بود از شادی نبود ! بغضی که به دست تو شکست و چشمانی که بعد رفتن تو غرق اشک شد و تو حتی به این اشکها اعتنا نکردی ! اعتنا نکردی به حرمت ترانه ها یی که تنها سهم من از چشمانت بود ! به حرمت آن شاخه ی گل سرخ که لای دفتر ترانه هایم خشک شد ! به حرمت قدمهایی که با هم در آن کوچه ی همیشگی زدیم !(یادت هست ؟ ) نه ! تو حتی به التماس هایم هم اعتنا نکردی ! قصه به پایان رسید و من همچنان در خیال چشمان جادویی توام که ساده فریبم داد ! قصه به پایان رسید و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم !

                                                              

                                                                   منم دلتنگ رویت


دلم آید به سویت


چه کردی با دل من


 که کرده آرزویت

                                                                        

باران که می باردتو می آیی         باران گل، باران نیلوفر

 

      از لحظه های تشنه ی بیدار          تا روزهای بی تو بارانی

غم میکشد ما را و می بینی     دل می کشد ما را تو می دانی    

              

                               باران مهر و ماه و آئینه                                 

  باران شعر و شبنم وشبدر

 

باران که می بارد تو در راهی         از دشت شب تا باغ بیداری

از عطر عشق و آشتی لبری             با ابر و آسمان جاری

 غم می گریزد، غصه میسوزد         شب میگذارد، سایه می میرد

تا عطر آهنگ تو می رقصد          تا شعر باران تو میگیرد

 

 

 

 

 

 
خاطرات دستشویی
موضوع:

 

رفته بودم تودستشویی پارک که ناگهان از دستشویی بغلی شنیدم

من اصلا عادت ندارم که هرکی رو تو دستشویی ببینم باهاش حرف بزنم اما نمی دونم که اون روز چم شده بود که پاسخ واقعا خجالت اوری دادم:

حالم توپه توپه!!!!

یارو دوباره پرسید:

 چیکارا میکنی؟

این دیگه چه سوالی ؟ ولی باز جواب دادم :

منم مثل تو فقط از این جا رد می شدم!!!

این دفعه یک سوال احمقانه پرسید :

می خای بیام اون جا؟

وای به هر نحوی شده باید سریع تمومش میکردم واسه همین گفتم:

نه ! الان سرم شلوغه !!!

ناگهان صدای عصبانی یارو را شنیدم که میگفت:

الو ...... بعدا بهت زنگ میزنم  ! یه یاروی احمقی داره هی به سوالای من جواب میده!!!!!!!!!!

نمی دونستم بخندم یا گریه کنم

 

سلام حالت خوبه؟

 

 

 

 

تنها

 

 

 

 

فکر تنهایی نباش /تنهایی خودش تنهاست /تنها به فکر کسی باش که بی تو تنهاست...

 

 

 

همیشه ابر ها میبارن اما همه عاشق ستاره ها میشن مواظب باش چشمک ستاره گریه ابر رو از یادت نبره...



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت23:09---27 دی 1390
كار ما نيست شناسايي «راز» گل سرخ ،

كار ما شايد اين است

كه در «افسون» گل سرخ شناور باشيم‌.

پشت دانايي اردو بزنيم‌.

دست در جذبه يك برگ بشوييم و سر خوان برويم‌.

صبح ها وقتي خورشيد ، در مي آيد متولد بشويم‌.

هيجان ها را پرواز دهيم‌.

روي ادراك فضا ، رنگ ، صدا ، پنجره گل نم بزنيم‌.

آسمان را بنشانيم ميان دو هجاي
دوست عزیز این را بدان که خیلی عزیزی خدای مهربان را شکر میکنم که دوستان با وفایی دارم لطفا اگه افتخار دهید من را با تنها ترین- علی طوفان لینک کنید حتما -------------------------------------------------------دوست دارم منو فراموش نکن با امید موفقیت روز افزون برای شما عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آرش و هلنا - Broken Angel