کد کده تربچه

       کد کده تربچه

نفرين به تو...نفرين به عشق
تنهاترین
مهر- محبت -صفا و صمیمیت و یک رنگی
نگارش در تاريخ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:نفرين به تو,,,نفرين به عشق, توسط علی طوفان
برو که دیگر نمیخواهم عاشق بمانم ، نمیخواهم دلتنگت شوم و در انتظارت بنشینم.برو که دیگر اشکی در چشمانم نمانده که برای تو بریزد.خیلی خسته ام ، میخواهم با تنهایی باشم ، تنها در گوشه ای بنشینم و با خود درد دل کنم.فراموشم کن زیرا به فراموشی ات میاندیشم.اگر میخواهی گریه کنی ، در گوشه ای تنها بنشین و زار و زار گریه کن.نمیخواهم چشمهایت را خیس ببینم و دلمبرایت بسوزد.دلم از سنگ شده ، دیگر یک ذره احساسدر وجودم نیست.بس است هر چه مرا با عشقت شکنجه دادی و مرا در آتش عشقت سوزاندی.بس است هر چه سوختم و با عذاب عشقت ساختم.رهایم کن ، آغوشت را دیگر برایم باز نکن ، دستانت را به سوی من دراز نکن زیرا همان یک ذره غرورت را نیز خواهم شکست.برو و برای همیشه اسم مرا از قلبت خط بزن و فکر با من بودن را از سرت بیرون کن.دیگر نمی توانم غم و غصه های لحظه های با تو بودن را تحمل کنم ، هر لحظه به یادت باشم و با خود بگویم ( این دیوانه کجاست؟ )بس که به ساعت و ثانیه شمارش خیره شدم ، خسته شده ام ، بس که بهانتظارت نشستم تا تو بیایی دلشکسته شده ام.دستت را از دستهایم جدا کن ، سرت را ازروی شانه هایم بردار و برای همیشه فراموشم کن!فراموشم کن ، زیرا به فراموشی ات می اندیشم.برو ، برای همیشه ، فراموش كن1234


نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت19:05---4 اسفند 1390
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری تو میتونی با فعالیت تو این دو تا سایت به طور کاملا رایگان با دیدن 4 اگهی 30 ثانیه ای
http://parsianbux.com/?r=948107792
http://ebux.ir/?r=620096843
پول دربیاری البته با فعالیت مستمر کاملا واقعی امتحانش مجانیه موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آرش و هلنا - Broken Angel