کد کده تربچه

       کد کده تربچه

دوراهی - تو وقلبم
تنهاترین
مهر- محبت -صفا و صمیمیت و یک رنگی
نگارش در تاريخ چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:نگاهت با منه اما خيالت رو نمي دونم, عکس , توسط علی طوفان

 

 

 

 

 
تو اين راهي كه ميرم من يه بن بستيه مي دونم
 
من از حادثه لبريزم تو و خواب پريشوني
 
نگاهت مي كنم اما نگاهم رو نمي خوني
 
تو آغوش كدوم رويا تو رفتي كه فراموشي
 
صدات كردم و مثل شب سكوتي سرد و خاموشي
 
كدوم حسي تو رو از من گرفته مثه تنهايي
 
دل آرومي ندارم من تو اين لحظه كه اينجايي
 
به دنبال يه خورشيدم تو تن برفي دستات
 
خيالت پي كي رفته من و رد مي كنه چشمات
 
غروبهاي نگاه تو يه احساس غريبونست
 
پشيموني تو از اينكه كنارت دل ديوونست
 
تو اين راهي كه رفتم من دو راهي تو و قلبم
 
يه احساسي به تو دارم نميذاره كه برگردم
 
همونقدر كه ازم دوري خيالم به تو نزديكه
 
يه سوسوي ضعيفي هست نباشي خونه تاريكه
 
يه شب خواب تو رو ديدم يه عمررفته فراموشم
 
 
نميدم قلبت و حتي برنگردي به آغوشم


 

لطفا برای دیدن عکس ها ی عاشقانه ی تنها ترین به ادامه ی مطالب مراجعه فرمایید ... با تشکر مدیریت وبلاگ تنها ترین  علی طوفان 09147878780

مژده -مژده- مژده - وبلاگ تنها ترین مژده - مژده-مژده-

به زودی به سایت تبدیل خواهد شد ....

حتما عضو باشید ...؟!!!!!

نگاهت با منه اما خيالت رو نمي دونم
ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
لطفا عضو باشید ؟!!!! این گالری تصاویر عاشقانه فقط برای عضو وبلاگ می باشد ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آرش و هلنا - Broken Angel