کد کده تربچه

       کد کده تربچه

نمیدونم از کیه ولی خیلی قشنگ بود میذارمش
تنهاترین
مهر- محبت -صفا و صمیمیت و یک رنگی
نگارش در تاريخ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, توسط علی طوفان

من از انتهای زمان آمده ام


از آنجا که هیچ آغازی نیست ....


من از انتهای سکوت آمده ام


از آنجا که هیچ نجوایی گوش را نمی نوازد ....


من از انتهای شب آمده ام


از آنجا که هیچ نشانی از خورشید نیست ….


من از انتهای تاریکی آمده ام


از آنجا که هیچ امیدی به نور نیست ….


من از انتهای غم آمده ام


از آنجا که لبخند معنا ندارد ….


من از انتهای تنهایی آمده ام


از آنجا که هیچکس مرا نمی شناسد ….


من از انتهای بی رنگی آمده ام


از آنجا که هیچ اثری از رنگین کمان نیست .


من از انتهای غربت آمده ام


از آنجا که هیچ صدای آشنایی مرا نمی خواند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آرش و هلنا - Broken Angel