کد کده تربچه

       کد کده تربچه

نام تو آرام جانم
تنهاترین
مهر- محبت -صفا و صمیمیت و یک رنگی
نگارش در تاريخ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:دلیل , اعتبار دل , خدایا چقدر دوستم داری, توسط علی طوفان

نام تو آرام جانم

 

درک من از هستی

درک من از احساس

 

مختصر شد به یک نام

 

نامی بس شیرین

 

نامی بس زیبا

 

نامی پر ز امید و احساس

 

     بعد از نام خدا

 

       نام زیبای تو را یاد کنم

 

           دلم آرام کنم

 

  چیز بسیار نمی خواهم من

 

        در پی لبخندت

 

        در پی احساست

 

        روز و شب می گردم...

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
09147878780

نظرات شما عزیزان:

snowyangel
ساعت1:09---5 اسفند 1390
سلام دوست عزیز از اینکه وبلاگ خوبی داری بهت تبریک میگم

DD
=
اگه خواستی به وبلاگ منم سر بزن

خوشحال میشم
:


منتظرم


@}
;-@}


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آرش و هلنا - Broken Angel