کد کده تربچه

       کد کده تربچه

همسفر...
تنهاترین
مهر- محبت -صفا و صمیمیت و یک رنگی
نگارش در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:همسفر,,,,دلتنگم ,مهتاب, خاطره ,,,,زندگی ,دلتنگی , توسط علی طوفان

زندگي دفتري از خاطره است

 يك نفر در دل شب ، يك نفر در دل خاك

يك نفر همدم خوشبختي هاست ، يك نفر همسفر سختي هاست

چشم تا باز كنيم عمرمان مي گذرد ، ما همه همسفريم

-----------------------------------

دلتنگی

و اينك باران

 

بر لبهء پنجرهء احساسم مي نشيند

و چشمانم را نوازش مي دهد

تا شايد از لحظه هاي دلتنگي عبور كنم

----------------------------------------

زندگی
 
زندگي زيباست
زشتي هاي آن تخصير ماست
در مسيرش هرچه نازيباست آن تدبير ماست
زندگی آب روانی است روان می گذرد
آنچه تقدیر من و توست همان می گذرد
-----------------------------------------------
 خاطره ....

گل اگر خشك شود ساقه اش مي ماند

دوست اگر جدا شود خاطره اش مي ماند...

------------------------------------------------

مهتاب

من آن رودم كه تنها آب دارم ، نگاهي خسته و بي تاب دارم

 

من عشق نور دارم در دل اما ، فقط تصويري از مهتاب دارم...

-------------------------------------------------------

دلتنگم

من آن ابرم كه مي خواهد ببارد

 

دل تنگم هواي گريه دارد

دل تنگم غريب اين در و دشت

نمي داند كجا سر مي گذارد....

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آرش و هلنا - Broken Angel