کد کده تربچه

       کد کده تربچه

آخر جاده:
تنهاترین
مهر- محبت -صفا و صمیمیت و یک رنگی
نگارش در تاريخ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, توسط علی طوفان

 

 

 

 

 

چشاتو وا نکن اينجا ، هيچ چي ديدن نداره صدای ِ سکوت ِ لحظه ها ، شنیدن نـداره توي آسموني که کرکسا پرواز مي‌کنن ديگه هيچ شاپرکي ، حس ِ پريدن نداره دستاي نجيب ِ باغچه ، خيلي وقته خاليه از تو گلدون ، گلاي کاغذي چيدن نداره بذا باد بياد ، تموم ِ دنيا زير و رو بشه قلباي آهني که ، ديگه تپيدن نداره خيلي وقته ، قصه ی اسب ِ سفيد ، کهنه شده وقتي که آخر ِ جاده‌ها رسيدن نداره نقض ِ قانون ِ آدم‌بزرگا جـُرمه ، عزيزم چشاتو وا نکن ، اينجا هيچ چي ديدن نداره

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
لطفا عضو بشید بعدا تمام امکانات و براتون بزاریم یه چیزی اگه افتخار دادین ...

نظرات شما عزیزان:

Ali&Arezoo
ساعت10:24---17 بهمن 1390
خطا از من است، میدانم. از من که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد" اما به دیگران هم دلسپرده ام، از من که سالهاست گفته ام "ایاک نستعین" اما به دیگران هم تکیه کرده ام
salam ali agha be ma ham sar bezan
montazerimaaaaa


سارا09392943216sms
ساعت9:34---14 بهمن 1390
سلام وب خوبی داری منم لینکت کردم راستی منتظر sms های قشنگت هستم!!!مـیـســی!!!09392943216

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آرش و هلنا - Broken Angel