کد کده تربچه

       کد کده تربچه

ترین کلمه
تنهاترین
مهر- محبت -صفا و صمیمیت و یک رنگی
نگارش در تاريخ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:ترین کلمه ,با خودم میگویــم,, توسط علی طوفان

شبا همش به یاد تــــــو، به آســـمون پل میزنم

به عکس نازت تا سحر،با چشم خیس ذل میزنم

دلم واست تنگ میشه و ،توی گلوم بغض میشینه

چشام یهــــــو ابری میشه،هیچــی دیگه نمیبینه

توی خیالم میخوابی، شبا بدون شور و شــــــر

چشای تو تو خوابه و،چشای من خیس تا سحر....


 

 

یک چیزی هست به اسم "آستانه‌ی ناز پذیری"
هی ناز می‌کنید، هی ناز می‌خرد
هی ناز ‌می‌کنید، هی ناز می‌خرد!!
بعد به آستانه‌ی ناز پذیری فرد می‌رسید
اگر این مرز را رد کنید

    می‌رود برای همیشه...

 

 

                                                   ------        -----          -------   --------------   ------

با خودم میگویــم
نــامـرد را برعـکس کنی درمــاﻥ میشــود
پس میگــذارم در خیـــالم همـاﻥ نـــامـرد بمــانی
کسی چــﮧ میفهمــد ایـن نـــامـرد همــان درمــان من اســﭞ ........

 

به تمام هستی ات سوگند بدون هم آغوشی ... با احساساتم چنان جذبت میکنم گویی هزار بار همخواب بودیم . . . فقط حس مرا درک کن . .
تقدیم به همه دخترای نجیب و عاشق

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
من رمزو بلدم ولی باید افتخاربدی عضو بشی ... لطف کردی ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آرش و هلنا - Broken Angel