کد کده تربچه

       کد کده تربچه

تو دلت
تنهاترین
مهر- محبت -صفا و صمیمیت و یک رنگی
نگارش در تاريخ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, توسط علی طوفان

 

تودلت یه زندونی برام ساخته بودی که

 

ولی تو خودت عاشقتر از من بودی اشک چشامم دیگه

هیچ فایده ای نداشت تو دلت به حبس ابد محکوم شدم ولی

رنج عذاب دیگه چرا ؟مگه گناه من چی بود دستام دیگه قدرت

نوشتن ندارن دلم خیلی خون, چرا هیچکس به داد من نمی رسه ؟

اشك چشام هم نتونست اين آتيش روخاموش كنه ,دلت چه بي رحمه

بغضم داره می ترکه من دیگه جونی واسم نمونده ,ولی تو فقط فکر

خودتی منو بدست آوردی ولی حالا من تورو از دست میدم با

مرگم از این دنیا دلتو بدرود میگم به همه گفتم که مردم منو

تو دل تو چال نکنن دیگه حتی نمی خوام هیچ اثری از من

تو دلت باقی بمونه چشم انتظارم نمون آخه دیگه من

بر نمی گردم سر قبرمم گل نذارمن مردم گریه

نکن این بار برخلاف همیشه حرف من

شد , نه تو رسیدی به من نه من به

آرزوم ازوقتي ديدمت هرروز

آرزوم توبودي ولي حالا

ديگه نميخوامت

بدرود عشق

  

 

سوخته...؟!

 

هیچ راه فراری نبود به جرم عاشقی عذابم دادی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آرش و هلنا - Broken Angel