کد کده تربچه

       کد کده تربچه

چه زیباست
تنهاترین
مهر- محبت -صفا و صمیمیت و یک رنگی
نگارش در تاريخ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, توسط علی طوفان
                                                  
 
 
                                                                                       

رویا بهانه ای ست که دنیای هم شویم ؛ دنیا چرا بهانه ی ما را به هم زند؟


 

این خانه قایقی ست که آواره می شود؛ موجی اگرکرانه ی ما را به هم زند 


 

پر کرده ای تمام مرا با تمام خویش ؛ شیرین شده تمامی مــــن در تمام تــو 


 

قند آب می شویم تو و من مـیان هـــم ؛قاشق چرا میانه ی ما را به هم زنـد؟ 


 

این سیم های برق که هی تیر می کشند؛ وقتی که ما به خلوتشان تکیه می کنیم 


 

باروت می شوند که شلیک تیر شان ؛ خواب کبوترانه ی ما را به هم زند 


 

بی تو مرا شبی ست که فردا نمی شود؛ بی من تورا دلی ست که دریا نمی شود 


 

آنقدر در همــیم که پیدا نمی شود ؛دستی که نظم خانــه ی مارا به هم زند 


 

با هم ولی جدا به سفر فکر می کنیم؛ هر دو کنار هم به خطر فکر میکنیم 


 

طوفــانی همیم نزائیده مادرش ؛ بـــــــــادی که آشیانه ی ما را به هم زند


 

شانه به شانه سر به سر هم گذاشتیم؛یک لحظه دست از سر هم برنداشتیم 


 

 

 

 

 

             



 

 

 

 
چه زیباست به خاطر تو زیستن و برای تو ماندن و به پای تو سوختن...

 


 
چه غم انگیز است دور از تو بودن و برای تو گریستن وبه عشق و دنیای تو نرسیدن...

 
اگر میدانی

ای کاش میدانستی بدون تو و به دور از دستان مهربانت چه تلخ است

                                دانی در این جهان کسی هست که با دیدنش رنگ رخسارت تغییر می کند

و صدای قلبت ابرویت را به تاراج میبرد مهم نیست که او مال تو باشد

مهم اینست که فقط باشد ، زندگی کند ، لذت ببرد و نفس بکشد . . .

                                              

                   

 

هیچ کس با من در این دنیا نبود هیچ کس مانند من تنها نبود هیچ کس دردی زدردم برنداشت .

بلکه دردی نیز بر دردم گذاشت هیچ کس فکر مرا باور نکرد هیچ کس آن یار دلخواهم نشد،

هیچ کس دمساز و همراهم نشد هیچ کس جز من چنین مجنون نبود در کلاس عاشقی دلخون نبود

هیچ کس دردی نکرد از من دوا جز خدای من خدای من .

يار تويي

« یار تويي غار تويي
شاهد و دادار تويي
عشق وفادار تويي
صد دل غدّار مرا
دید تويي دیده تويي
یار پسندیده تويي
خالق نادیده تويي
وهم شب تار مرا
جام تويي نام تويي
دانه و هم دام تويي
دُرد ِ شب هنگام تويي
ناله ی غمبار مرا
تب تويي تاب تويي
شعله تويي آب تويي
غنچه ی نایاب تويي
تیغ سر خار مرا
ساز تويي ناز تويي
فاتح هر راز تويي
مبدأ و آغاز تويي
« خواجه! نگه دار مرا » ...

                                          

     

 

............... ? §? §?§?
.......... ? §? .............? §?
.........? §? ................ ? §? ...................? §? §? §?
....... ? §?.......................? §?.......... ? §? .............? §?
....... ? §?..........................? §? .... ? §? ...................? §?
....... ? §? ..........................? §?? §? .........................? §?
........ ? §?..............................? §? ..............................? §?
......... ? §? ................................................................? §?
........... ? §? ..............................................................? §?
............. ? §? ............دوست دارم عزیزی ................ §?
............... ? §? .......................................................? § ?
................. ? §? ...................................................? §?
................... ? §? ...............................................? §?
..................... ? §? ..............RA..........  .      ..? § ?
........................? §? ....................................? §?
......................... ? §? ..............................? §?
.............................. ? §? ......................? §?
.................................. ? §? .............. ? §?
..................................... ? §? .........? §?
........................................ ? §?..? §?
...............................................?
?

 

به یاد رها جانم

 

اکتشافات واختراعات تاریخی
 
 
موضوع:

 
مرد کلمه را کشف کرد و مکالمه اختراع شد ....!
زن مکالمه را کشف کرد و شایعه اختراع شد....!
مرد قمار را کشف کرد و کارت های بازی اختراع شد....!
زن کارت های بازی را کشف کرد و جادوگری اختراع شد ....!
مرد کشاورزی را کشف کرد و غذا اختراع شد....!
زن غذا را کشف کرد و رژیم غذایی اختراع شد ....!
مرد دوستی را کشف کرد و عشق اختراع شد ....!
زن عشق را کشف کرد و ازدواج اختراع شد....!        
مرد تجارت را کشف کرد و پول اختراع شد ....!
زن پول را کشف کرد و خرید کردن اختراع شد ....!
از آن به بعد مرد چیزهای بسیاری را کشف و اختراع کرد ولی زن همچنان مشغول خرید بود.....!
                        

خونه مشغول کاربودم که دخترم بدو بدو اومد و پرسید:
دخترم : مامان تو زنی یا مردی ؟

من : زنم دیگه پس چی ام ؟

دخترم : بابا ، چی اونم زنه ؟

من : نه مامانی بابا مرده .

دخترم : راست میگی مامان ؟

من : آره چطور مگه ؟

دخترم : هیچی مامان ! دیگه كی زنه ؟

من : خاله مریم ، خاله آرزو ، مامان بزرگ

دخترم : دایی سعید هم زنه ؟

من : نه اون مرده !

دخترم : از كجا فهمیدی زنی ؟

من : فهمیدم دیگه مامان، از قیافه ام .

دخترم : یعنی از چی ؟ از قیافه ات؟
 
یعنی هر كی خوشگل بود زنه‌ ؟

من : اره دخترم

دخترم : بابا از كجا فهمید مرده

من : اونم از قیافش فهمید . یعنی بابایی چون ریش داره و ریشهاشو میزنه و زیاد
خوشگل نیست مرده !

دخترم : یعنی زنا خوشگلن مردا زشتن ؟

من : آره تقریبا .

دخترم : ولی بابایی كه از تو خوشگل تره

من : اولا تو نه شما بعدشم باباییت كجاش از من خوشگل تره ؟

دخترم : چشاش

من : یعنی من زشتم مامان ؟

دخترم : آره

من : مرسی

دخترم : ولی دایی سعید هم از خاله خوشگلتره !!

من : خوب مامان بعضی وقتها استثنا هم هست

دخترم : چی اون حرفه كه الان گفتی چی بود

من : استثنا یعنی بعضی وقتها اینجوری میشه

دخترم : مامان من مردم

من : نه تو زنی

دخترم : یعنی منم زشتم

من : نه مامان كی گفت تو زشتی تو ماهی ، ولی تو الان كودكی

دخترم : یعنی من زن نیستم ؟

من : چرا جنسیتت زنه ولی الان كودكی

دخترم : یعنی چی ؟

من : ببین مامان همه ی آدما شناسنامه دارن كه توی شناسنامه شون جنسیتشون مشخص
میشه جنسیت تو هم توی شناسنامه ات زنه .

دخترم : یعنی منم مامانم ؟

من : اره دیگه تو هم مامان عروسكهاتی

دخترم : نه ، مامان واقعی ام ؟

من : خوب تو هم یه مامان واقعی كوچولو برای عروسكهات هستی دیگه

دخترم : مامان مسخره نباش دیگه من چی ام ؟

من : تو كودكی

دخترم : كی زن میشم ؟

من : بزرگ شدی

دخترم : مامان من نفهمیدم كیا زنن ؟

من : ببین یه جور دیگه میگم . كی بتو شیر داده تا خوردی بزرگ شدی

دخترم : بابا

من : بابات كی بتو شیر داد ؟ !!!!!!!!!!

دخترم : بابا هر شب تو لیوان سبزه بهم شیر میده دیگه

من : نه الان رو نمی گم ، كوچولو بودی ؟

دخترم : نمی دونم

من : نمی دونم چیه ؟ من دادم دیگه

دخترم : كی؟

من : ای بابا ولش كن ، بین مامان ، زنها سینه دارن كه باهاش به بچه ها شیر میدن
، ولی مردا ندارن

دخترم : خب بابا هم سینه داره

من : اره داره ولی باهاش شیر نمی ده !! فهمیدی

دخترم : خوب منم سینه دارم ولی شیر نمی دم پس مردم .

من : ای بابا ببین مامان جون خودت كه بزرگ بشی كم كم می فهمی .

دخترم : الان می خوام بفهمم .

من : خوب هر كی روسری سرش كنه زنه هر كی نكنه مرده

دخترم : یعنی تو الان مردی میریم پارك زن میشی

من : نه ببین ، من چیه تو میشم ؟

دخترم : مامانم

من : خوب مامانا همشون زنن و باباها همشون مردن

دخترم : آهان فهمیدم .

من : خدا خیرت بده كه فهمیدی ، برو با عروسكهات بازی كن

****
نیم ساعت بعد

دخترم : مامان یه سوال بپرسم

من : بپرس ولی در مورد زن و مرد نباشه ها

دخترم : در مورد ماهی قرمزه است .

من : خوب بپرس

دخترم : مامان ماهی قرمزه زنه یا مرده ؟!!
 

عشق ممنوعه...
موضوع:

مهناز وبهنام همدیگرو تو دانشگاه میبینن وبا هم ازدواج میکنن.بعد از سه ماه مهناز کور ولال میشه وهر روز صبح برای اینکه از بهنام بشنوه که دیگه نمی تونه ادامه بده بیدار میشه...بعد از چند روز بهنام به تحریک مادر وعمه اش به مهناز میگه که دیگه نمیتونه ادامه بده مهناز هم مخالفتی نمیکنه

سه روزبعد از دادگاه طلاق مهناز متوجه ی بهنام میشه که به درختی تکیه کرده وداره گریه میکنه همچنین عکس ازدواج خودش با مهنازهم توی دستشه مهناز به بهنام میگه فکر نکن که من از رفتنت ناراحتم پس توهم ناراحت نباش در همین حال عصا وعینک مخصوص نابیناییشو کنار میندازه ومیره 

بهنام با تعجب پیش دکتر مهناز میره و ازش جواب میخواد دکتر میگه حدود یک هفته پیش خانومتون سلامتیشون رو به دست اورده بود واز من خواستن که چیزی به شما نگم چون میخواستن روز تولدتون این قضیه رو به شما بگن 

بهنام میزنه زیر گریه...


 

 
خدا جون میشه...
موضوع:

خدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری؟
بگی آروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری؟
خدا جون میگن تو خوبی مثل مادرا میمونی
اگه راست میگن ببینم عشق من کجاست؟میدونی؟
خدا جون میشه یه کاری بکنی به خاطر من؟
من میخوام که زود بمیرم آخه سخته زنده موندن
من که تقصیری نداشتم پس چرا گذاشته رفته؟
خدا جون تو تنها هستی میدونی تنهایی سخته
زنده موندن یا مردن من واسه اون فرقی نداره
اون میخواد که من نباشم باشه اشکالی نداره
خدا جون میخوام بمیرم تا بشم راحته راحت
                               اما عمر اون زیاد شه... حتی واسه ی یه ساعت
 
 



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت20:15---7 بهمن 1390
سوگند
به لبت ٬ به گیسوانت ٬ به کمان ابروانت ٬ به فسون دیدگانت ٬ به قشنگی لبانت ٬ به سپیدی دهانت ٬ به دل سخت چو سنگت ٬ به دو چشم سبز رنگت ٬ به نوای تار و چنگت ٬ به جمال آب و رنگت ٬ به دو گفته ی قشنگت ...
که ترا ز جان پرستم !
به قطار کاروانها ٬ به امیر ساربانها ٬ به عروس آسمانها ٬ به صدای نیستانها ٬ به نشاط باغبانها ٬ به صفای گلستانها ...
که ترا زجان پرستم !
به خدای کس ندیده ٬ به قشنگی دو دیده ٬ به غمی کز تو رسیده ٬ به شب نور و سپیده ٬ به عناب خوش بریده ...
که ترا زجان پرستم !


رها
ساعت16:07---30 دی 1390
خود را برای پیشرفت مردم ارزانی دار تا مردم پشتیبان تو باشند

اگر تا کنون به نصف آرزوهایتان رسیده اید ، بدون تردید زحمت شما دو برابر شده است

دیدگاه خوب مردم ، بهترین پشتیبان برگزیدگان است

خوشبختی توپی است که وقتی می غلتد به دنبالش می رویم و وقتی توقف می کند به آن لگد می زنیم .

اسرار شخص ، مانند زندانیانی است که چون رها شوند تسلط بر آنها غیر ممکن است .

تنها علاج‌ عشق‌، ازدواج‌ است‌

از کدامین ستاره بر زمین افتادیم تا در اینجا یکدیگر را ملاقات کنیم.؟ .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آرش و هلنا - Broken Angel