کد کده تربچه

       کد کده تربچه

باز هم آب
تنهاترین
مهر- محبت -صفا و صمیمیت و یک رنگی
نگارش در تاريخ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, توسط علی طوفان

 

 

 

 

 

                  

صبر منم صبور تو
تار منم چونور تو              
مست منم خمار تو
واله منم قرار تو
بسته منم کمند تو                                                               
تلخ منم چوقند تو
***
موم منم عسل تويي
نای منم شکر تويي
شمع منم شرر تويي
تیر منم هدف تويي
قطره منم صدف دیده منم دید تويي
خسته منم توان تويي
پیر منم جوان تويي
کوه منم تیشه تويي                                           
شاخه منم ریشه تويي
گریه منم خنده تويي
مرده منم زنده تويي                                                         
قطره منم رود تويي
فنا منم بود تويي

                                            

                                                                           

 

کودکی هایم را در قفسه می چینم
کنار بزرگسالیم
هنوز هم سبک پرواز میکنند
آرام ندارند
بیخیال حرف میزنند
بی حساب می بوسند

 

                                                                                  
 

تمام وعده هایی که تا کنون داده اند
از پائین به بالا بوده
اما من به یقین رسیده ام
که ریتم زندگی از بالا به پایین است
و خداوند هم روزی مثل باران
از آسمان به زمین می آید

 

                                                                              

تو برعکس می بینی مرا
من برعکس تو را
تو به کی میخندی؟
من به کی؟
خدا به کی؟
تو هم بخند روزگار من ... کی به کی!!!

 

                                                                 

 

باز هم آب

باز هم آینه

کاش این یکبار

تنها همین یکباری

که عکس برعکس من و تو را در خود دارد

آینه ء عشق گذران نباشد

و نه نگاهت نگران

 

 

 

سردمه

آهای رهگذر !

شما  آفتاب را ندیده اید ؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

دل
نشد يك لحظه از يادت جدا دل
زهي دل , آفرين دل , مرحبا دل
 
ز دستش يك دم آسايش ندارم
نمي دانم چه بايد كرد با دل
 
هزاران بار منعش كردم از عشق
مگر برگشت از راه خطا دل؟
 
به چشمانت مرا دل مبتلا كرد
فلاكت دل , مصيبت دل, بلا دل
 
از اين دل داد من بستان خدايا
زدستش تا به كي گويم خدا دل
 
درون سينه آهي هم ندارد
ستمكش دل, پريشان دل, گدا دل
 
به تاري گردنش را بسته زلفت
فقير و عاجز و بي دست و پا دل
بشد خاك و زكويت بر نخيزد
زهي ثابت قدم دل با وفا دل.
 


 



نظرات شما عزیزان:

مرتضی صحرایی
ساعت21:39---8 بهمن 1390
گل عشق تو هستم شبنمم باش ... دلم دنیای زخمه مرحمم باش ... ز درد بی کسی قلبم شکسته ... به شهر بی کسی ها همدمم باش...

رها
ساعت16:08---30 دی 1390
سلام دوست گلم از جملات قشنگت ممنون

بازم منتظرت هستم
چشم گلم دوست عزيزم فدات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آرش و هلنا - Broken Angel