کد کده تربچه

       کد کده تربچه

بهترين ترانه
تنهاترین
مهر- محبت -صفا و صمیمیت و یک رنگی
نگارش در تاريخ شنبه 5 فروردين 1391برچسب:بهترین ترانه, توسط علی طوفان
بهترین ترانه رو من از چشای تو میسازم
تو غمار زندگیمون تو نباشی من می بازم

اگه باشی در کنارم با تو من مالک دنیام
بی خیال غربت و غم،بی خیال نور فردام

دوستت دارم،دوستت دارم،توی دنیام تو رو دارم
دوستت دارم،دوستت دارم،توی دنیام تو رو دارم

مثل آسمون که تنها امیدش چندتا ستارست
دیدن برق نگاهت واسه من عمر دوبارست

از سرانگشت تو یعنی قصه ی خوب نوازش
هر نگاه عاشق تو غزل آبی خواهش

جاده های مهربونی میگذره از تو نگاهت
روشنه شبای تارم با خیال روی ماهت



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آرش و هلنا - Broken Angel